سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوش رنگ ترین خودرو سال

اگرچه سال 2022 مثل سالهای گذشته خریداران خودرو از همان رنگ های همیشگی سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای استفاده میکردند، اما خودروسازان دنیا همواره بدنبال معرفی رنگ های جدید هستند.
در این مطلب قصد داریم به معرفی خودروهایی بپردازیم که در سال جدید توسط خودروسازها با رنگ جدید معرفی و تزئین شده اند.

خلاق ترین برند های خودرو سازی در تولید رنگ های جدید و جذاب کدام اند ؟

مازراتی ، لامبورگینی و آکورا جز برند هایی می باشند که هر ساله رنگ های شاد و متنوعی را برای محصولات خود در نظر می گیرند.

لامبورگینی | آبی لاوفی - نارنجی کالیفرنیا

یکی از جذابترین پوشش های خودروهای مسابقه، خودرو مسابقه ای تیم Gulf بود که تاکنون چندین بار بدنه مک‌لارن رو تزئین کرده. لامبورگینی سال گذشته تصمیم به عرضه هوراکون STO با ترکیب رنگی مشابه خودرو مسابقه Gulf گرفت.

آکورا | لانگ بیچ آبی

با تگاه کردن به رنگ خودرو آکورا NSX میتوانید به توانایی رنگ آبی برای جلوه بخشیدن به رنگ یک خودرو پی ببرید.
آبی مرواریدی رنگی که اولین بار نیست که روی خودرو NSX فرار گرفته باشد، اما همواره رنگی بوده که در تیراتژ محدود به فروش رسیده برای مثال آخرین بار تنها 88 دستگاه از این خودرو با این رنگ عرضه شد. البته آکورا فعلا درم مودرو عرضه این خودرو حرفی تزده اما میتوان به عرضه بیشتر آن امیدوار بود.

فورد | خاکستری کاکتوسی

یکی از مهمترین اخبار خودرو در سال گذشته معرفی برانکو و برانکو‌اسپرت توسط فورد بود .
به جز طراحی زیبا ، قدرت بالا و قابلیت های آفرود این خودرو رنگ های قابل سفارش آن از مهمترین نکات قابل توحه این خودرو است. در کنار رنگ های شاد و درخشان این خودرو، رنگ خاکستری کاکتوس رنگی بسیار متمایز و زیباست که در عین سادگی هماهنگی بالایی باطراحی بدنه این خودرو دارد.

مازراتی | آبی نامحدود

خودرو اسپرت MC20 که توسط مازراتی معرفی شد با چندین رنگ جذاب روی بدنه خودرو عرضه شد که یکی از زیباترین و جذابترین آنها رنگ آبی Blu Infinito است.
این رنگ که خاص آبی که زوایای بدنه مازراتی MC20 را به زیبایی نمایش میدهد با رینگ های مشکی جلوه ای خشم و زیبا به این محصول جدید مازراتی میدهد.

تویوتا | لونار راک

رنگی جدید که که تویوتا در خودرو جدید خود استفاده کرد طیفی از خاکستری روشن است که با آبی و سبز ترکیب شد، رنگی که تداعی کننده حال و هوای سطح کره ماه است. این رنگ که بسیار برازنده برای پیکاپ های سری TRD Pro است باعث تمایز این خودرو با نمونه های مشابه خود است.

آئودی | سبز تیومن

رنگی جدید که که تویوتا در خودرو جدید خود استفاده کرد طیفی از خاکستری روشن است که با آبی و سبز ترکیب شد، رنگی که تداعی کننده حال و هوای سطح کره ماه است. این رنگ که بسیار برازنده برای پیکاپ های سری TRD Pro است باعث تمایز این خودرو با نمونه های مشابه خود است.

جنسیس | سبز برانزویک

برای زیباتر شدن کراس اور های GV70 و برادرش GV80 طراحان جنسیس در سال حدید تصمیم به استفاده از رنگ جدید به نام سبز برانزویک گرفته اند. کره ای ها این دو خودرو را علاوه بر سبز برانزویک در رنگ های سفید و خاکستری مات نیز قابل سفارشی هستند.

جگوار | سبز شروود

شرکت جگوار به مناسبت 60 سالگی جگوار E-Type تصمیم به معرفی جگوار F تایپ هریتیج 60 گرفت که علاوه بر رینگ های منحصر به فرد و لوگوهای مخصوص روی بدنه از رنگ سبز Sherwood نیز استفاده کرد تا ادای احترامی به مدل اولیه تایپ E باشد.

رَم - سبز تانکی

پیکاپ رم 1500 سفارشی Built To Serve در چند رنگ خاص قالب سفارش است که زیباترین رنگ آن میتوان به سبز تانکی اشاره کرد. این رنگ که به خوبی روی بدنه این خودرو نشسته با رینگ و جلوپنجره و دستیگیره های مشکی تضاد زیبایی را به ارمغان آورده که باعث به چشم آمدن این خودرو میشود.
متاسفانه طبق اعلام رم از این پیکاپ تنها 1500 دستگاه با این رنگ ساخته خواهد شد.

مرسدس بنز - Designo Manufaktur

Designo Manufaktur نام یک رنگ نیست، بلکه نام برنامه ای برای مشتریان مرسدس بنز است که آنها را قادر به سفارش رنگ دلخواه برای خودرویشان خواهند بود. این برنامه که از سال 2015 شروع شده و تا الان برای کلاسهای S ، E ، GT و AMG قابل سفارش میباشد.

نمونه ای که عکس آن را در این مقاله آوردیم یک دستگاه AMG S63 کابریولت است که با رنگ سبز تیره کلاسیک تزئین شده. برای خرید اقساطی خودرو های سایپا می توانید به سایت etsaipa مراجعه کنید.